Nákladní
Nápověda k výběru rozměru
Rozměr pneumatiky je převážně tvořen ze třech základních čísel:
-
Šířka pneumatiky ( např. 195)
-
Výška pneumatiky (např. 65)
-
Ráfek pneumatiky (např. 15)
Více info v sekci: Technický rádce
Pneumatiky vybírejte podle údajů v Technickém průkazu a také podle skutečných rozměrů na vozidle. Zkontrolujte před objednáním pneu, zda máte tento rozměr povolený v TP a na vozidle ráfky správného průměru.
Rozměr pneumatiky zjistíte na bočnici vaší pneumatiky na vozidle, popřípadě ve velkém technickém průkazu (TP).
Pro pomoc s výběrem pneu volejte MePneu 775 945 974 !
Mitas 11.00-20 16PR NT9 TT Mitas Nákladní diagonální
Katalogové číslo: 06305480000
Výborné záběrové vlastnosti a průchodnost terénem.
Continental 315/80R22.5 156/150K TL HDC1 ED EU LRJ 18PR M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05251860000
Continental 315/70R22.5 156/150L (154/150M) TL Conti EfficientPro S+ M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05112410000
Barum 315/80R22.5 156/150L (154/150M) TL BD 200 R EU LRL 20PR M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05221980000
Výkon bez kompromisů.
Mitas 8.25-20 10PR NT8 TT Mitas Nákladní diagonální
Katalogové číslo: 06305350000
Záběrový vzorek s bočními prvky zajišťuje vynikající průchodnost v terénu, vysokou mechanickou odolnost a nosnost pláště.
Continental 385/65R22.5 160K (158L) TL Conti CrossTrac HS3 EU LRL 20PR M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05153280000
Zkonstruována pro nejnáročnější použití na silnici i v terénu.
Continental 385/55R22.5 160K(158L) TL Conti EfficientPro S+ M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05112420000
Barum 285/70R19.5 150/148K BT 200 R EU LRJ 18PR M+S
Katalogové číslo: 05320890000
Continental 385/65R22.5 160K TL HTC1 ED EU LRL 20PR M+S
Katalogové číslo: 05321880000
Continental 14.00R20 164/160K HCS (166/160G) EU LRL 20PR M+S
Katalogové číslo: 05160580000
Continental 385/55R22.5 160K(158L) Conti EcoPlus HT3+ EU LRL 20PR M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05310860000
Matador 11R22.5 148/145L TL DH 1 EU LRH 16PR M+S 3PMSF
Katalogové číslo: 05223300000
Dálková jízda konstantní rychlostí, několik zastávek na trati a nízký podíl přenášených brzdných sil, které mají negativní dopad na pneumatiky.